Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Můj klub 2022 - nové informace!

Můj klub 2022 - nové informace!



Vážení sportovní přátelé,

zde je nová informace ze strany NSA k uvedenému dotazu "Jakým způsobem vyplnit kolonku na první straně žádosti Můj klub 2022 (v jednotném dotačním portálu), která je nazvaná "Účel, na který chce žadatel o dotaci žádané prostředky použít".  
 
Platí návod vyvěšený na stránkách NSA https://agenturasport.cz/muj-klub-2022/.
 
 
Dále dle Vašich informací je v rámci žádostí Můj Klub 2022 nejvíce problému a dotazů se samotným Rejstříkem sportu a to konkrétně:

 

1) Kluby mají spoustu sportovců se stavem „Nenalezeno" (popř. „Nenalezeno opakovaně"), které se následně nepočítají do výpočtu dotace. Jak postupovat v případě, že máme v Rejstříku sportovce s uvedeným stavem „Nenalezeno" (popř. „Nenalezeno opakovaně")?

Pokud jste přesvědčeni, že všechny údaje sportovce jsou správné (jméno, příjmení, rodné číslo), je potřeba se obrátit na odd. evidence ve sportu – rejstriksportu@agenturasport.cz (tel. 704 857 097), chmelik@agenturasport.cz (704 857 092). Připravte si prosím údaje osoby, jejíž nenalezené údaje chcete řešit, popř. je doplňte o adresu bydliště. Doporučujeme před kontaktováním NSA vše pečlivě zkontrolovat – někdy je důvodem stavu „Nenalezeno" u daného sportovce maličkost – jako např. vynechaná čárka nad písmenkem ve jméně (místo „Adéla" uvedete „Adela"), někdy je to speciální znak (apostrof nebo pomlčka v příjmení) nebo přesmyčka (místo „Karel" uvedete „Karle").

 

2) V Rejstříku sportu se po přihlášení v některé ze sekcí točí kolečko, systém píše „Nahrávání", ale nic se neděje. Co s tím?
Tento problém se nejčastěji vyskytuje v sekci Import/Export nebo Sportovci u prohlížeče Chrome, ale někdy i u jiných prohlížečů. Zkuste použít jiný webový prohlížeč. Zatím máme vyzkoušeno, že funguje u Firefox. Stane se však, že u některého klubu Vám to v daném prohlížeči poběží, u jiného klubu ne.

 

 
S pozdravem
Tým STOR